Borusan Next İkinci El Araç Deneyimini Yeniliyor

Borusan Next, yeni reklam kampanyası ile ikinci el otomobil alım-satım deneyimini yeniden tasarlamayı amaçlıyor.

Borusan Otomotiv Grubu’nun ikinci el otomobil markası Borusan Next, yeni bir reklam kampanyası başlattı. Kampanyanın mottosu, markanın ikinci el otomobil deneyimini daha keyifli, güvenli ve şeffaf hale getirme hedefini yansıtıyor.

Reklamlar, ikinci el araç alım-satım ve servis süreçlerinde yaşanan belirsizliklere mizahi bir bakış açısı sunarak tüketicileri Borusan Next’e yönlendiriyor. “Aracınız size bir şey anlatıyor…” teması üzerine kurgulanan reklam filmi, geniş bir mecra yelpazesinde izleyiciyle buluşuyor.

Borusan Next, ikinci el araç alım-satım süreçlerinin genellikle stresli olduğunu gözlemleyerek bu deneyimi yeniden tasarlama fikrinden yola çıktı. Marka, güven duygusunu yeniden inşa etmeyi ve süreci herkes için konforlu hale getirmeyi amaçlıyor.

Kampanya, toplamda bir ana film ve yedi kısa hikâyeden oluşuyor. Otomobiller, kendi hikâyelerini radyodan çalan şarkılarla anlatırken, ikinci el araç alım-satımının belirsizliklerini esprili bir dille aktarıyor. Her hikaye, “İkinci elde birinci sınıf mutluluk Borusan Next’te.” ifadesiyle son buluyor.

Başa dön tuşu